CoreGon maksuratkaisut ovat olleet jääkiekon SM-liigaa pelaavan Hämeenlinnan Palloseuran eli HPK:n käytössä Pohjantähti Areenalla kauden 2023–2024 ajan. 

Pohjantähti Areenan tilat ovat monikäyttöiset ja sen yleisökapasiteetti on 5360. Areenalla on myös katsomoiden lisäksi 23 aitiota, viisi kabinettia, kolme ravintolaa ja useita kioskeja.  

Kannettavat CoreGo POS -kassapäätteet ovat käytössä areenan ravintoloissa, kioskeissa sekä fanishopissa. Helposti liikuteltavien kassapäätteiden lisäksi HPK käyttää CoreGon taustajärjestelmää CoreGo Cloudia, joka on integroitavissa myös HPK:n omiin taloudenhallintajärjestelmiin. 

HPK on ollut tyytyväinen CoreGon maksuratkaisuihin kuluneen kauden aikana: 

“Laite on pieni ja näppärä, siinä on maksukorttiominaisuus samassa ja se kulkee paikasta toiseen hyvin. Ei ole ollut mitään ongelmia”, kertoo HPK:n ravintolapäällikkö Mia Kallio. 

“Integraatiomahdollisuus on meille tärkeä. Haluamme kehittää taloushallinnon järjestelmiä ja saada nopeammin dataa”, jatkaa HPK:n toimistopäällikkö Outi Lappalainen. 

Katso videolta lisää syitä sille, miksi HPK valitsi CoreGon maksuratkaisujensa toimittajaksi.