Usein kysytyt kysymykset (UKK)

Heräsikö sinulle kysyttävää ratkaisuistamme? Tarvitsetko apua? Katso alta usein kysytyt kysymyksemme.

Etkö löydä etsimääsi tietoa? Voit olla meihin yhteydessä chatin kautta, sähköpostitse asiakaspalvelu (a) corego.fi tai puhelimitse +358 10 200 3330.

Maksuratkaisut

Mikä on CM5-kassapääte?

CM5-kassapääte on kannettava, kosketusnäytöllinen maksuratkaisu liikkuvaan myyntiin. 

Kassapäätteessä yhdistyvät CoreGon kassasovellus ja Verifonen maksupääte. Tarvitset myyntiin siis vain yhden laitteen. 

CM5 tukee useita maksutapoja ja sitä on helppo kantaa mukana. 4G-verkko ja tehokas akku takaavat laitteen toimivuuden haastavassakin ympäristössä. 

Voit itse määritellä haluamasi tuotteet kullekin myyntipisteelle. CM5 on helposti integroitavissa myös olemassa oleviin järjestelmiisi.

Kuinka voin tilata kassapäätteitä yritykselleni tai tapahtumaani?

Vuokraamme maksuratkaisuja kattavasti erilaisiin tapahtumiin ja yrityksille. Hinnastomme määräytyy tapauskohtaisesti riippuen vuokran kestosta ja laitteiden määrästä. 

Annamme teille mielellämme yksilöllisen tarjouksen ratkaisuistamme. Täytäthän yhteydenottolomakkeen täällä. Olemme teihin yhteydessä mahdollisimman pian! 

Voinko vuokrata kassapäätteitä vain lyhyeksi aikaa?

Maksuratkaisumme sopii erittäin hyvin sekä lyhyempiin että pidempiin vuokriin. 

Voit tilata kassapäätteitä esimerkiksi vain yhden tapahtuman ajaksi tai useammaksi kuukaudeksi kerrallaan. 

Laskutus tapahtuu tapahtumakohtaisesti tai käyttökuukausien mukaan. Et siis maksa turhasta. 

CoreGo Cloud

Mikä on CoreGo Cloud?

CoreGo Cloud on taustajärjestelmämme, jossa voit hallinnoida helposti kaikkia CoreGon ratkaisuja omalla tililläsi. 

Voit myös ladata raportteja sekä seurata myyntiäsi reaaliajassa. 

Miten saan tunnukset CoreGo Cloudiin?

Luomme asiakkaillemme tunnukset taustajärjestelmäämme CoreGo Cloudiin pyydettäessä. Mikäli tarvitset tunnukset, olethan yhteydessä CoreGoon sähköpostitse asiakaspalvelu@corego.fi. 

Mistä pääsen kirjautumaan CoreGo Cloudiin?

Kun sinulla on tunnukset, pääset kirjautumaan CoreGo Cloudiin osoitteessa: https://www.coregocloud.com/. 

Liput

Verkkokaupasta tilaamani liput eivät ole saapuneet sähköpostiini

Tarkistathan, että liput eivät ole joutuneet roskapostikansioon.

Mikäli et löydä lippuja, voit myös olla yhteydessä CoreGon asiakaspalveluun sähköpostitse asiakaspalvelu@corego.fi tai kiireellisissä tapauksissa puhelimitse +358 10 200 3330 (avoinna ma-pe klo 9–17). 

RFID-kortit ja rannekkeet

RFID-kortille tai -rannekkeelle tallettamani saldo ei ole palautunut pankkitililleni

RFID-kortilta tai -rannekkeelta veloitetaan vain ne ostot, jotka tapahtumassa on tehty. 

Kun talletat kortille tai rannekkeelle haluamasi määrän saldoa, muodostuu pankkitilillesi ainoastaan katevaraus, jonka käyttämätön osuus purkaantuu tapahtuman jälkeen automaattisesti.